STO Reisgarantie & Calim

Wij zorgen dat je geld gerandeerd "safe" staat. 

Spirituele Vakantie reizen is lid van de STO reisgarantie

 

Spirituele Vakantie Reizen is aangesloten bij de reisgarantie STO. Niet al onze reizen vallen daaronder, dus check het.

De STO-reisgarantie: Je boekingsbedrag is beschermd bij STO Garant, een erkende garantieregeling.

Je boekingsbedrag is gewaarborgd door een bij De Nederlandsche Bank (DNB) geregistreerde betaaldienstverlener.

Let op: Aangesloten bedrijven herken je aan het logo. Maar het komt voor dat bedrijven dit ten onrechte gebruiken. 

Spirituele Vakantie Reizen en Garantie

  1. Deskundig en ervaren team van trainers en gidsen
  2. De beste individuele en groeps spirituele reizen
  3. Sfeervolle en unieke duurzame accommodaties
  4. Kleinschalige groepen, goede sfeer en persoonlijk aandacht
  5. Snelle service en gratis advies, bereikbaar per mail of telefoon 
  6. Ondersteunen van duurzame projecten

 

Op je annuleringsverzekering kun je de kosten niet verhalen. Deze biedt geen dekking voor de kosten door faillissement van de reisorganisatie. Lees ook over het Calamiteitenfonds.

Veelgestelde vragen over betaalmethoden

Hier beantwoorden we vragen over betaalmethoden. Deze vragen zijn vooral afkomstig van reizigers die niet uit Nederland komen.

1. Kan ik betalen met een creditcard?

Wij verwerken zelf helaas geen creditcard of PayPal betalingen. Dit komt omdat er met creditcard en PayPal betalingen lang een 'terugvordering' (chargeback) mogelijk is, en wij geen eigenaar zijn van het geld op de veilige derdengeldenrekening. Wel kun je via een externe dienstverlener, zoals bijvoorbeeld Wise, een betaling met creditcard doen naar onze derdengeldenrekening.

Zo werkt dat: als je op onze betaalpagina kiest voor betaling via een overboeking, krijg je de betaalgegevens waarmee je via Wise of een andere dienstverlener de betaling via creditcard over kunt maken naar onze derdengeldenrekening.

2. Het bedrag in de betaalmail klopt niet, wat moet ik doen?

Neem contact op met de reisorganisatie. Zij kunnen het bedrag aanpassen. Je ontvangt dan een nieuwe betaalmail.

3. Wanneer ontvang ik de factuur?

De factuur ontvang je van de reisorganisatie. Als je deze niet hebt ontvangen, neem dan contact op met hen.

4. Mag ik later betalen dan de aangegeven uiterste betaaldatum?

Neem hiervoor contact op met de reisorganisatie. Zij kunnen de betaaldatum aanpassen als dat mogelijk is.

5. Mijn bank rekent kosten voor de overboeking, wat moet ik doen?

Eventuele bankkosten zijn voor eigen rekening. Wij moeten het volledige bedrag, zoals vermeld in de betaalmail, ontvangen op onze derdengeldenrekening. Heb je een IBAN-rekening, dan zijn er geen kosten voor een overboeking.

6. Kan ik betalen in een andere valuta dan euro's?

Nee, alle betalingen moeten in euro's gedaan worden.

Kwaliteit

De kwaliteit van de reizen is goed terug te vinden in de reviews van onze deelnemers, lees ze eens rustig door. 

Voordat je bij ons een reis boekt moet je eerst akkoord gaan met de reisvoorwaarden. Het kan altijd gebeuren dat je door onverwachten situaties je reis moet annuleren. Lees dan goed door wat de voorwaarden zijn, dat scheelt een hoop ellende.

Neem gerust contact met mij op.
Graag tot ziens, Diana Bergsma

Directeur van
Spirituele Vakantie Reizen